Na opnieuw een enigszins verwachte blank op de Vecht is het soms toch lekker als je een plekje kent waar meestal wel een vis op de kant komt. En daarom had ik tijdens mijn voorbereidingen voor Project River Dance een back-up plan voorbereid. Terwijl ik voerde op stek 7 ging er ook op een bewezen Vecht-stek dagelijks wat voer te water. Een dag na de blank heb ik geprobeerd me te revancheren. Of dat gelukt is leest u als u op lees verder klikt.
Lees verder
Categorie archieven: Visverslagen
Project River Dance Episode 5: Taai
Goedenavond. Vanavond heb ik alweer verslag vijf van Project River Dance voor u. De visserij is taai kan ik u vertellen. Woensdagavond heb ik in het kader van Project River Dance weer een nieuwe stek op de Vecht bezocht. Lees snel verder voor alle ins en outs.
Lees verder
13 Augustus: Over karpers van het IJmeer
Hoi! Dit weekend is er weer gevist. Afgelopen vrijdag na het avondje vissen in de regen besloot ik om 2 uur ’s nachts nog een eindje te gaan rijden om de overgebleven boilies op het IJmeer uit te strooien. Een dag erna, op zaterdag dus, voerde ik ’s avonds laat nog anderhalf pond. Zondagochtend vroeg kon ik dan gaan kijken of er wat te halen viel.
Lees verder
Project River Dance Episode 4: Investering
Beste website vrienden. Ik heb weer een visverslag van Project River Dance voor u. Na een succesvolle week met maar liefst vier karpers van de Vecht besloot ik dit keer wat verder van huis mijn geluk te beproeven. Het één na laatste deel van het traject dat ik wil bevissen was aan de beurt. Druk op lees verder als u meer wilt weten van mijn karpervisactiviteiten van deze week.
Lees verder
Project River Dance Episode 3-2: Opnieuw twee vissen!

Na de mooie vissen van afgelopen dinsdag duurde het even voordat ik weer tijd had om een nieuwe vispoging te wagen. Achtereenvolgens een avondje Ajax supporteren, een avondje sporten en een overnachting in Limburg vormden een leuk tijdverdrijf. De zaterdagavond had ik echter gereserveerd voor het karpervissen en zo kwam het dat ik rond 21.00 uur me installeerde op 1 van mijn visstekken aan de Vecht. Dankzij onze burgemeester, die liever lui is dan moe, mogen kinderen niet meer zwemmen op de Vecht en dus had ik het rijk alleen.
Lees verder