
Na de mooie vissen van afgelopen dinsdag duurde het even voordat ik weer tijd had om een nieuwe vispoging te wagen. Achtereenvolgens een avondje Ajax supporteren, een avondje sporten en een overnachting in Limburg vormden een leuk tijdverdrijf. De zaterdagavond had ik echter gereserveerd voor het karpervissen en zo kwam het dat ik rond 21.00 uur me installeerde op 1 van mijn visstekken aan de Vecht. Dankzij onze burgemeester, die liever lui is dan moe, mogen kinderen niet meer zwemmen op de Vecht en dus had ik het rijk alleen.
Lees verder



