20 mei: De droogte is voorbij

Hoi! Drie dagen op rij glibberde ik de afgelopen week over de gladde IJsselmeerdijk om een aantal stekken van boilies, pellets en tijgernoten te voorzien. Gisteren glibberde ik voor de vierde keer over de natte dijk, nu bepakt met visspullen. Voor me ploegde vismaat Mike door de klei. Samen sleepten we meer dan 50 kilo aan materiaal mee. Vijf uur later waren de vermoeide benen en verstijfde rugspieren voldoende hersteld om de terugweg aan te vatten. Dit keer met een nat en stinkend net. 
Lees verder