8 augustus: doorzetten!

Elke dag een pondje voeren op de Vechtstek. Grote boilies zodat er altijd iets ligt voor passerende karpers. Dat was mijn tactiek en daarmee moest het gebeuren. Al weer bijna twee weken voer ik nu. Van mezelf mag ik maximaal 1 keer per week op deze stek vissen, maar na een week voeren is het nog even zoeken naar een geschikt moment om te gaan vissen. Eergisteren, vrijdagavond, was het zover.
Lees verder

28 juli: naar binnen!

Hoi! Mike en ik gingen naar binnen. Dat was de conclusie van mijn vorige visverslag. Na een flinke serie schubkarpers op het IJmeer besloten we ons heil aan de andere kant van de sluis te zoeken. Misschien zouden we daar minder last hebben van de Oostvaardersplassen-schubkarpertjes die ons op het IJmeer terroriseren. En dus ging ik met de kano de Vecht op om een paar potentiële stekken te verkennen.
Lees verder