Nu en dan maak ik tijd om enkele uren te gaan vissen. Sinds mijn laatste visavontuur heb ik zo nog twee avondjes gevist. En ook weer de nodige vissen gevangen. Spring maar achterop en fiets een stukje met me mee.
Lees verder
Auteur archieven: Ate Loonstra
9 oktober: op avontuur
Hoi! Nou de visdip is over hoor!! Toen ik de afgelopen weken na te veel werken ook op de oevers van mijn viswater te veel drukte vond had ik het even helemaal gehad. Symptomatisch was vorige week. Met mijn nieuwe grote 27 mm boilies had ik net een nieuwe voerstek opgestart toen ik de volgende avond een camper aantrof op deze stek met daarnaast een hele kermisattractie aan karpervisapparatuur. Overal lichtjes en belletjes. Ik was er even helemaal klaar mee!
1 oktober: een nieuwe start
Hoi! Ik wil u graag bedanken voor uw loyaliteit. Na weken van website-stilte bent u er nog en dat waardeer ik. Hopelijk gaat het vanaf nu weer crescendo. Laat ik daarom beginnen met wat achterstallige vis-updates. Twee visverslagjes heb ik voor u.
Lees verder
14 september: aftellen!
Hoi! Nog een paar dagen en dan kan ik mijn tijd weer iets flexibeler indelen. Gelukkig maar want ik ben nog lang niet uitgevist. Een aantal mooie karpervisprojecten heb ik nog op de planning voor dit jaar. Daarnaast heb ik ook nog wat andere activiteiten op visgebied waar ik erg veel zin in heb. Zo begin ik binnenkort mijn eigen karper-kweekwater. Ook ga ik een paar prachtige oude hengels restaureren en moet ik ook een schepnet onder handen nemen. Daarover een andere keer meer. Maar eerst is er weer gevist.
Lees verder
8 September: deze telt dubbel!
Hoi! Terwijl ik werkweken van rond de 60 uren wegkauw en me daarnaast bezighoud met werk voor de BVK en ruzie maken met de Rabobank is het bloggen stil gevallen. Andere zaken gaan even voor. Nog anderhalve week, dan komt er weer wat tijd vrij voor andere activiteiten. Tenminste als alles goed gaat. Gelukkig vang ik toch nog mijn visjes.
Lees verder